Маркетинговий аудит сайту - це підготовка сайту до рекламної компанії в інтернет. Але для кожного сайту така підготовка своя.
Спочатку ми проводимо аналіз і аудит сайту на предмет зручності роботи з ним або юзабіліті (usability). Незручний сайт погано продаватиме - це перше правило, про яке завжди треба пам'ятати. Коли користувач, наприклад, довго не може знайти опис потрібного йому товару, або для того, щоб замовити товар, йому треба пройти довгі процедури реєстрації, авторизації і так далі, то він швидше за все покине такий сайт або інтернет магазин і забуде про нього.
В процесі такого юзабіліті-аудита сайту ми проводимо аналіз і оцінку контента, особливості його розташування як на окремій сторінці, так і по сайту в цілому. Ефективність і швидкість здобуття тієї або іншої інформації. Отримані в результаті аудиту дані ми використовуємо для розрахунку значень ряду спеціально розроблених нами критеріїв і параметрів, які допомагають зрозуміти, що заважає користувачеві швидко і зручно досягати поставлених цілей, таких як: знаходити потрібну інформацію, реєструватися, здійснювати покупки і так далі На основі отриманих даних, ми надамо рекомендації по усуненню всіх виявлених нами проблем з точки зору зручності користування сайтом.
Виконавши всі наші рекомендації по налаштуванню юзабіліті, Ви отримуєте сайт, з яким людині буде зручно працювати. Після цього вже можна буде переходити до наступного етапу інтернет реклами сайту. |