Моніторинг конкурентів і їх дій в інтернеті дуже активно використовується в бізнесі для маркетингових і рекламних цілей. Конкуренція в мережі ведеться за все: за відвідувачів, за рекламні бюджети, за перші місця в результатах видачі пошукових систем, за увагу інтернет журналістів і блогерів. Тому, спостереження за діями конкурентів в мережі зараз дуже актуально.
Аналіз активності конкурентів в мережі інтернет - це важлива частина будь-якого маркетингового дослідження. Він дозволить правильно оцінити ситуацію на ринку і виробити правильну стратегію подальших дій, тобто розробити ефективну маркетингову стратегію. Не залежно від цілей і завдань, активність конкурентів - це один з найважливіших негативних чинників, що впливають на успіхи і невдачі будь-якого бізнесу. Тому, конкурентний моніторинг і аналіз активності є одними з головних моментів, які дозволяють досягати успіху. А конкурентний моніторинг і аналіз активності в мережі - важлива частина моніторингу в цілому.
Інколи директори підприємств і фірм заявляють: "Ми прекрасно знаємо своїх конкурентів. Нам відстежувати їх діяльність не потрібно. Нема сенсу." Це і є типова небезпечна помилка. Наслідком такого підходу стає те, що топ-менеджмент усвідомлює свою помилку лише тоді, коли справи фірми різко йдуть вниз - падіння продажів, різке зниження доходів і прибутку. І часто причиною цього є саме зміна у маркетинговій стратегії конкурентів, їх новий підхід до клієнтів. В результаті чого, у них справи пішли вгору.
При моніторингу активності конкурентів в глобальній мережі ми перш за все звертаємо увагу на такі моменти:
- онлайн прес-рейтинг - кількість згадок компанії конкурента або її бренду на інтернет ресурсах за даний проміжок часу. По цьому показнику можна судити про поточну маркетингову активність конкурента;
- оцінка піар-активності - оцінюється кількість публікацій і кількість згадок представників фірми-конкурента в ІНТЕРНЕТ-ЗМІ;
- тональність (позитивна - нейтральна - негативна) - це емоційне забарвлення публікацій і згадок і всього інформаційного фону в цілому, в якому діє конкурент;
- тематика - основна думка про компанію або контекст, в якому згадується компания/бренд;
- характеристика ЗМІ - типи і спеціалізація ОНЛАЙН-ЗМІ, в яких публікуються повідомлення про компанію-конкурента або згадується бренд;
- охоплення аудиторії - проводиться оцінка можливої кількості людей, що побачили інформацію про фірму або бренд конкурента;
- оцінка конкурентного ресурсу - проводиться всестороннє дослідження інтернет сайту конкурента: його наповнення, структура, кількість сторінок або об'єм ресурсу, сильні і слабкі сторони;
- рекомендації - виробити рекомендації по усуненню слабких сторін інтернет-ресурсу замовника.
Якщо Ви зацікавлені в аналізі онлайн активності конкурентів, то ти будемо раді відповісти на всі Ваші запитання. Наш колектив має в своєму розпорядженні всі необхідні знання і досвід для надання послуг в даній сфері. Сміливо звертайтеся у веб-студію "AV.Com" і всі дії Ваших конкурентів не залишаться для Вас непоміченими. |