Фірмовий стиль - це сукупність колірних, графічних, типографічних, шрифтових і дизайнерських елементів, які забезпечують візуальну та смислову єдність товарів або послуг, єдність внутрішнього і зовнішнього оформлення всього що пов'язане з фірмою, візуальна і смислова єдність витікаючої від фірми інформації. Фірмовий стиль - один з найважливіших рекламних і маркетингових інструментів будь-якої сучасної організації, який дозволяє бути впізнанним на ринку, виділяє фірму з числа конкурентів.
Розробка фірмового стилю означає створення унікальної сукупності та поєднання графічних і шрифтових елементів, щоб забезпечити єдність зовнішнього вигляду всіх об'єктів, що мають відношення до компанії (реклама, документація, упаковка, одяг і так далі).
Мета створення фірмового стилю - це створити такий стиль, який би дозволив закріпити в свідомості покупців позитивні емоції, пов'язані з оцінкою якості товару або послуги, її бездоганності. Влучно створений фірмовий стиль на рівні підсвідомості підтверджує надійність компанії, він як би говорить, що фірма у всьому дотримується зразкового порядоку. Це, як правило, викликає у споживачів відчуття довіри. І навпроти, відсутність чітко вираженого єдиного фірмового стилю знижує впізнаванність і лояльність до організації, бренду.
Елементами фірмового стилю є:
- логотип
- фірмова колірна палітра
- фірмовий блок
- фірмовий комплект шрифтів
- слоган.
Замовляйте розробку фірмового стилю в студії дизайну "AV.Com" і ми створимо для Вас наступні його елементи:
- логотип
- фірмові кольори
- комплект фірмових шрифтів
- стиль фірмових візитних карток
- стиль фірмових бланків
- стиль фірмових прайс-листів
- фірмові конверти
- теки для документів
- комплект слоганів
- комплект зовнішньої реклами (вивіски, плакати, лайт-бокси, біг-борди, сіті-лайти і т.д.)
- дизайн інших компонентів під замовлення.
Ми розробимо фірмовий стиль для Вашої організації з врахуванням усіх необхідних вимог.
Брендбук (brand book) - це набір правил, умов і регламенту використання корпоративного стилю. Сюди входить розробка логотипу, створення комплекту фірмових кольорів, комплекту фірмових шрифтів і дизайну пакету документів, які можуть знадобиться фірмі в майбутньому.
По суті, брендбук є спеціальним керівництвом або виданням для співробітників компанії, в якому міститься опис бренду, ідеологія його просування і правила оформлення продукції, документів, реклами і pr-матеріалів. Але це керівництво насправді складається з трьох складових - комплектів різної документації по просуванню бренду. Дуже важливо розуміти відмінність між ними (див. таблицю):
Назва |
Зміст |
Призначення |
Брендбук (brand book) |
опис цінностей і особливостей бренду (ідеологія), а також способів донесення їх до споживачів |
Призначений для співробітників компанії, що займаються просуванням бренду на ринку (бренд-менеджерам і інш.) |
Паспорт стандартів (guideline) |
Технічний документ, що містить правила зображення і розміщення елементів фірмового стилю на різних видах продукції - бланках, сувенірах, торгівельних точках, одязі, транспорті і т.д. |
Призначений для співробітників маркетингового, рекламного і поліграфічного відділів компанії або ж, за відсутності тих або інших відділів, - для обслуговуючого рекламного агентства |
Катгайд (cut guide) |
Технічна документація по технологіях створення складних (неполіграфічних) елементів фірмового стилю, таких як конструкції зовнішньої реклами, інтер'єри і екстер'єр будівель, веб-сайти, методики вчення і т.п. |
Призначена для співробітників віддалених від центрального офісу підрозділів (у компаніях з розгалуженою мережею філій), а також для підрядчиків, що виконують роботи, що описуються у катгайді. |
Послуга із створення брендбука в студії дизайну "AV.Com" має на увазі основну або базову частину - розробка і створення фірмового стилю і гайдлайна (паспорти стандартів) по використанню фірмового стилю. З приводу створення бренбука сміливо звертайтеся до нас. Розробимо брендбук для Вашої компанії за усімах правилами і в обумовлені терміни.
Розробка ж катгайда і ідеології брендбука - окрема тема для переговорів з кожним замовником. І тут неможливо формалізувати питання з точки зору ціни, термінів і можливостей виконання того чи іншого замовлення. |